Alweer?
Ja dat klopt. Een hele etage lager. De wens om op een toekomstgerichte en duurzamere manier te gaan werken, en ook Covid, maakt dat wij op een andere manier iedereen willen bereiken en informeren. Hoe kunnen we zoveel mogelijk vrouwen in Limburg bereiken? Hoe kunnen we onze kennis duurzaam delen en ter beschikking stellen?
De oplossing was snel bedacht, een digitaal aanbod
Naast real life bijeenkomsten gaan we informatie structureel ook online aanbieden. Plaats en tijd onafhankelijk. Natuurlijk vinden we het nog steeds heel erg belangrijk en vooral ook heel erg leuk om iedereen te ontmoeten. Door online en offline te combineren willen we een groter publiek kunnen bereiken. Reisafstand, tijd en financiële middelen hoeven dan geen belemmering meer te zijn. Om kosten te besparen hebben we besloten om zelf digitale informatie te gaan aanbieden. En daar hebben we een eigen filmstudio en een grotere ruimte voor nodig. En die studio is inmiddels grotendeels klaar wordt al gebruikt.
Wij richten ons dit jaar op zes pijlers
1. De gezonde en zelfredzame moeder - Gezond hierbij in de breedste zin van het woord: fysiek, mentaal, financieel, etc.
2. Bewezen succes - kweekvijvertraject Meer vrouwen in de Politiek
3. Vrouwen en techniek
4. Taboes en vooroordelen
5. De weg naar werk
6. Kennis & onderzoek
Meer specifieke informatie hierover is te vinden op onze website.
Doe je mee?
Dit alles willen we uiteraard zoveel mogelijk in samenwerking met andere (maatschappelijke) organisaties doen. Iedereen heeft zijn eigen expertise en kracht. Een bundeling van deze expertise en krachten zal het eindproduct alleen maar ten goede komen. Hoewel we al vele samenwerkingen aan zijn gegaan, zijn we altijd op zoek naar nieuwe mogelijkheden. Kortom, kan jouw organisatie zich vinden in (één van) onze pijlers en zien jullie samenwerkingsmogelijkheden hierin? Laat het ons weten via info@famnetwerk.nl.